مجد محمدی در ادامه بیان کرد: این اهداف دقیقاً از اصلیترین اهداف استقرار استاندارد ISO2009.2015 نیز میباشند که باید مدیریت شوند.
شایانذکر است دنیای کنونی عصر مشتری مداری میباشد که همه سازمانها و شرکتها به دنبال جذب مشتری پایدار و وفادار میباشند که این امر مستلزم به الزامات مشتری میباشد و سازمان منطقه آزاد چابهار بهواسطه ارتباط و همکاری با مشتریان متفاوت بهخصوص مشتریانی از شرکتهای خارجی جهت ترغیب آنان به سرمایهگذاری نیازمند یک محرک و امتیاز است.
تمامی حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ است..