جدیدترین اخبار :
  • سفیر کشور قزاقستان میهمان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، دیدار اونتالاپ اونالبایف سفیر جمهوری قزاقستان از منطقه آزاد چابهار
  • معافیت‌های مالیاتی، چابهار را به مکانی جذاب برای سرمایه‌گذاران تبدیل کرده است
  • هم‌افزایی راهبردی خراسان رضوی و چابهار، گامی در جهت توسعه شرق کشور
  • نشست مشترک هیأت اتاق بازرگانی گوادر با مدیرعامل منطقه آزاد چابهار برگزار شد
  • برگزاری نشست توسعه همکاری ها میان سازمان منطقه آزاد چابهار و استانداری خراسان رضوی
سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان منطقه آزاد چابهار؛

پیاده‌سازی و استقرار مدیریت کیفیت در منطقه آزاد چابهار

اقتصادی | تاریخ خبر : 98/07/15 | تعداد بازید :2065
سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان منطقه آزاد چابهار، گفت: با برگزاری فاز سوم دوره آموزشی ویژه پرسنل سازمان سیستم کیفیت فراگیر مبتنی بر استاندارد بین‌المللی ISO9001.2015 در منطقه آزاد چابهار پیاده‌سازی و مستقر می‌شود.

مجد محمدی در ادامه بیان کرد: این اهداف دقیقاً از اصلی‌ترین اهداف استقرار استاندارد ISO2009.2015 نیز می‌باشند که باید مدیریت شوند.

شایان‌ذکر است دنیای کنونی عصر مشتری مداری می‌باشد که همه سازمان‌ها و شرکت‌ها به دنبال جذب مشتری پایدار و وفادار می‌باشند که این امر مستلزم به الزامات مشتری می‌باشد و سازمان منطقه آزاد چابهار به‌واسطه ارتباط و همکاری با مشتریان متفاوت به‌خصوص مشتریانی از شرکت‌های خارجی جهت ترغیب آنان به سرمایه‌گذاری نیازمند یک محرک و امتیاز است.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل